Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

onsdag 15 maj 2013

Tiden flyger!

Oj, vad tiden går!!
Såg precis hur länge sedan jag var här och skrev......

Men men så kan det bli när man har fullt upp.
Hmmmm, en sammanfattning kanske behövs.......:-)

Jag har gjort någon beställning men inte mycket, min kära kusin hade sin disputation i februari !! Wooohooo!! och jag hjälpte henne med en medelhavsbuffé för ca 65 personer, det var både skoj och lite kämpigt för mitt lilla kök! tack för en kall februari och inglasad balkong :-)

Sedan hörde någon av sig för en tårta till en liten sessa som fyllde 2 år.
(Bild kommer senare!) det var roligt att göra den, en riktig prinsesstårta, utan att vara en klassisk prinsesstårta......

Trodde att ännu en disputation skulle falla i mitt knä men tyvärr föll det på lokalen, kunden var tvungen att använda sig av vad de hade att erbjuda för att få hyra lokalen :-) men jag är glad att denna ringde, det betyder att jag har lyckats med den första festen! :-)

Annars...... jaaaa nu har jag jobbar och stått i som skolmåltidsbiträde men enbart fram till siste maj 2013, sedan bär det av till nytt äventyr! :-)
Det var nog alles för en snabb sammanfattning....:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar